Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Så här blev det! This is how it turned out!

Av Lambergsfrua - 23 juni 2009 13:00

Jaha, så blev jag då förevigad med min nya permanent. De tre första fotona ville jag bara inte kännas vid. "Ja, men vaddå? Du ser ju ut så där!" sa Mannen i  Mitt Liv med ett glatt flin - varvid jag brast i skratt. Och han knäppte! Här ser det ut, som om jag bara har hår på ena sidan, men det finns faktiskt lika mycket på andra sidan också:) Fniss...

 
 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

23 juni 2009 14:19

Tack för din goa kommentar och grattis hos mig.
Så fin du är i håret.
Jag har också funderat på liten permanent för att få lite mera volym i håret.
Men har varit lite feg för att göra det...
Ha en fin fortsatt dag.
Kram tillbaks
PS, skickar min kommentar igen då jag inte är säker på att den förra kom med.

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Calma

Calma

23 juni 2009 14:30

hej där,
Calma här,
får tacka så mkt för inlägg o komplimang i min blogg,
Ja,det var riktigt skönt ska jag säja o jag blev så helnöjd med klippningen där,
Sen när man får lite färg o klär upp sig,ja då blir det ej så galet ju*L*
Suck,längtar redan tbx,men vore jag singel så skulle jag åka oftare,
min man gillar ej allas såna resor,men tycker att jag ska åka,
så då för jag det,hihi,med min bästa kompis,
det är tredje året vi åker dit nu,

Du blev fin du oxå,helt klart,o billigt blev det ju,hihi.fick du hjälp nu,det där du sa om "i lust o nöd",?

Idag är jag ledig,jobbar 100% som mentalskötare,fint jobb,men lite tröttigt för skallen,
man måste ju hela tiden tänka framåt,vara ett par meningar i förväg vid ett samtal,t ex,
det är ej så mng år kvar till pension ju,
blir ju 60 nästa år,hujeda mej,vad tiden går,

Ja,nu ska jag gå ut i solen igen,
mannen kommer hem efter 16,sen e friden slut,hihi,
Jag tog mej friheten att länka till dej hos mej,så nu vet du det*L*

Ha det gott,
kram Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

23 juni 2009 15:50

Du blev ju jättefin i håret, och fotona är ju bara såå fina.
Ha de gott
Kram Ulla

http://Ladyinblue

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

23 juni 2009 19:48

Jodå Inger Maryissa, båda kommentarerna kom fram, men jag la bara in den ena. Tack! Jag gjorde permanenten bara för att få lite lyft. Är naturligt spikrakt och det blir väldigt platt ibland...:)
Kram,

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

23 juni 2009 20:48

Det blev ju riktigt fint, trodde det skulle bli en småkrusig Afro frisyr, men du grejade biffen. En glad och fin bild på dig.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

23 juni 2009 21:31

Tack Ruth!Ja, det är ju det småkrusiga man är livrädd för som pesten. Men det grejade sig den här gången också:)
Kram,

http://lamnergsfrua.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards