Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg under juli 2009

Av Lambergsfrua - 3 juli 2009 19:37

Hej igen alla bloggarvänner!

Jag blir så glad för era kommentarer! Hade inte tanke på detta med kommentarer, när jag började blogga, men det är ju jätteroligt att få respons och kontakt på det här  sättet.  Så tack till er alla som skrivit!


Ja, idag har det inte blivit mycket gjort.  Mannen i Mitt Liv och jag har bara suttit inne framför varsin fläkt och rört oss minimalt. Jag har jobbat med mina foton (varför tar jag alltid alldeles för många, som sen måste rensas bort??). Mannen i Mitt Liv har surfat runt lite i cyberrymden och sen sett på tennis. Kräver inga stora kroppsrörelser (fniss).


Äcklig fuktvärme gjorde att man inte kände sig så särskilt fräsch.  Dusch är en fantastisk "uppfinning":) Nu har det blixtrat och dundrat och skvalat, så temperaturen har sjunkit från +30 till +23. Det känns riktigt  uppfriskande...


Nej jag vet, man ska inte klaga, när vi nu äntligen fått lite sommarvärme - men varför denna överdrift?! För mig är +22 alldeles tillräckligt. Vid svalt väder kan man ta på sig en tröja eller jacka, men man kan ju knappast ta av sig skinnet, när det är för varmt :)(Ler vid tanken).


I morgon tror jag det blir några foton...

Kramar till er alla!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards