Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

Åååååh - men det är inte sant!

Av Lambergsfrua - 21 augusti 2009 19:26

Jag bara stirrade mållös. Jag drog ut en bärbar dator ur paketet! Så hett efterlängtad, men jag är också realist och har ansett det för dyrt att köpa. Jag blev faktiskt tårögd. Mina underbara "ungar" (ja kära Svärson, jag räknar in dig där också).


Det där med ny kläder betydde att de "stylat" locket med en bild med Floridamotiv  i skinn. Vi är alla helt sålda på Florida, som vi alla besökt åtskilliga gånger och där vi faktiskt ägt en lägenhet så kallad condo.

 
 
Ruth

Ruth

25 augusti 2009 00:13

Vilken födelsedags-present tjohooo, GRATTIS. Vilka nära och kära du har, nu kan du sitta på toan och surfa om du vill:-) Att du är lycklig och stolt syns väl på fotot.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
soffie

soffie

25 augusti 2009 21:07

guuu va snygg dator:O)
snyggt med den designen kan man få så på alla datorer?

http://www.soffie69.blogg.se

 
Ingen bild

soffie

25 augusti 2009 21:09

har ditt barnbarn gått på Herrhagsskolan å haft susanne Bengtson som fröken,Han är väldigt lik men kille iannatfall jag gjorde min praktik i den klassen 04,

 
Ingen bild

Lars

25 augusti 2009 21:53

Grattis till presenten!! Jösses vad du ska blogga och putsa på Skiftnyckelns hemsida nu ;) Kan föreställa mig minen du hade när du öppnade paketet, för samma present (förlåt - likadan) gav jag till grabben på hans 12 års dag i sommar. Tårarna rann på hans kinder, och sa flera ggr under kvällen att "jag kan inte fatta att jag har en bärbar dator!!!!!". (ps. tar du med den på styrelsekonferensen och bloggar från bussen? *ler*)

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

25 augusti 2009 22:41

Tack Ruth! Jag är jättelycklig för den - men jag tror jag väntar lite med att ha den som sällskap på toan *fniss*!

Jo men visst Soffi! Barmbarnet gick på Herrhagsskolan för Susanne Bengtson 04. I höst har han börjat gymnasiet. Vad gäller den stylade datorn ska jag kolla med honom, var och hur det är gjort. Återkommer om saken.

Lars! Dottern tog ett foto av mig när jag precis drog fram datorn ur paketet - men jag såg så otroligt fånig ut, att jag tog bort det fotot:) Jag grät inte, men det var inte långt ifrån. Hade jag varit 12 skulle jag antagligen ha placerat den på en stol bredvid sängen, så jag kunnat se den direkt när jag slog upp ögonen på morgonen. Så gjorde jag som barn med efterlängtade presenter ;) Förstår att din grabb blev överväldigad av sin present.
Njäe, det finns väl ingen internetuppkoppling på bussen. Annars vete katten om jag inte suttit där med den i knät... *fniss*

Kramar till er alla tre!

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

26 augusti 2009 17:32

Soffie! NU har jag kollat med Barnbarnet om det stajlade locket på lap topen.

Mitt "skal" är köpt på www.skinz.se De har en hel del att välja på och bra priser.

www.laptopskins.se har jättemånga, dock känn sidan oseriöst och priserna är höga, säger Barnbarnet.

Tänkte skriva det här som en kommentar på din blogg, men du verkar inte ha varit inne under augusti. Därför svarar jag här. Hoppas du hittar något som passar dig!
Kram!

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

26 augusti 2009 22:25

Jag har kollat på kylplattor på nätet idag och Barnbarnet har kollat på Wermlandsdata. Priset ligger på mellan 200-400 kr "beroende på utseende och funktion". Ja, utseendet spelar väl inte så rasande stor roll, eftersom man ju täcker över plattan med datorn. Funktionen däremot är förstås viktig *fniss*

jag ska fråga om han minns dig och din Nellie-mage ;)
Kram!

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards