Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Lambergsfrua - 25 augusti 2009 21:03

Idag har det varit fullt påställ. Renskrev först protokollet från gårdagens styrelsemöte i vår bostadsrättsförening och sen blev det en vända på stan för MIML kände sig långhårig. Vi har sällan samma uppfattning i den frågan, men den här gången höll jag med honom.


Lite shopping  och sen efter lunch tog jag itu med att skriva informationsbladet för augusti-september till medlemmarna. Ja, jag vet att augusti nästan är slut - men inte helt ändå ;)


Lite annat småpyssel som hör till i ett hem  - och sen...

Ikväll har MIML sett sport på TV och jag har suttit bredvid med den bärbara i  knät *det blir lite varmt, men vad gör väl det* och mailat och bloggat! Snacka om en kombinerad lyx- och frihetskänsla! Så behövde ingen av oss känna sig ensam *fniss*

Lyckliga kramar till er alla!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards