Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Lambergsfrua - 9 september 2009 15:58

MIML och jag tycker om att ta ett glas vin på balkongen när det är fint väder. Eftersom vi skulle få besök  och det var ebb i förrådet tog vi en liten turtill Systemet  för påfyllning.  Jag gillar det enkla men i mitt tycke trevliga balkongvinet Aussie Flamingo Blush. Tydligen är fler av samma åsikt, för det var tillfälligt slut. Greppade då en literkartong Åkessons Ozz Rozz och en Castillo de Gredo. Den senare skulle jag ha låtit bli! Jag tyckte det smakade - tja - ansjovis! Det tyckte inte Svärsonen. Min generositet visste  just då inga gränser, så  jag gav honom kartongenFlört.

 

Av Lambergsfrua - 9 september 2009 15:25

Vår ljuvliga lilla grannvalp har nu hunnit blir drygt 12 veckor och är söt som socker. Han sitter på kommando och kan säkert göra annat också på kommando. Glad  

Av Lambergsfrua - 9 september 2009 15:18

I ett träd nära husbåten hängde de här originella skapelserna. Undar om fåglar gilla att bosååå nära varandra ;)  

Av Lambergsfrua - 9 september 2009 15:11

Nu har jag kollat lite och många funktioner är ju klart bättre än tidigare. Gillar verkligen att man kan ladda upp flera foton på en gång - inte för att jag har bråttom, men i alla fall *fniss*


I går stavade vi runt bland alla vackra (och fula med för den delen) båtarna ute vid segelbåtshamnen.

Solen tittatde fram och det var riktigt somrigt och skönt trots blåsten. Därute finns också en husbåt, där åretrunt-boendet verkar fungera fint. Kapten själv höll på att hänga tvätt, när vi gick förbi.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards