Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Lambergsfrua - 10 september 2009 23:01

Jag är lite fåfäng och fick två glittriga pluttar på mina hörapparater, något som MIML naturligtvis inte brydde sig om alls. Idag hade han problem med sin vänstra hörapparat, han fick inte in rätt ljud och jag hörde ju hur den pep lite då och då från hans ena öra - eller hörapparat med andra ord.


På eftermiddagen, när jag skulle ynka honom lite för problemen med den alldeles nya apparaten, fick jag plötsligt se hur det glittrade förförisk i MIML:s ena öra Förvånad Våra hörapparater låg bredvid varandra och när jag hjälpsamt räckte över hans i förmiddags blev det väldigt fel! Så där gick vi i flera timmar med omaka par. Undra på att det blev fel i hörandet *fniss* - fast MIML var inte riktigt i fnisstagen, får jag väl tillstå...


Sov gott alla go'a bloggarvänner och andra besökare och ha en fin dag i morgon!

Kramar!  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards