Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Lambergsfrua - 15 september 2009 22:37

Det har varit ännu en helt fantastisk sensommardag idag med sol och upp till +18. Man blir naraså glad och tacksam Cool

Dagen har varit fylld med diverse småpyssel utan att vi för den skjull har gjort några stordåd eller särskilt märkvärdiga saker. I solnedgången fick vi ett kort och kärt besök av Dotter och Svärson - men jag ska inte trötta er med ännu ett solnedgångsfoto. Det sparar jag i min solnedgånsmapp Flört


NU en fråga till alla er som bloggat en längre tid än jag. Hur gör ni med äldre inlägg och foton? Jag ser ju att en del har sparat, medan andra inte har så mycket på lager. Jag är på väg att behöva "köpa" 100 foton till, men känner ett visst motstånd. Varför ska jag ha så många gamla kvar - eller resonerar jag fel? Är det roligt att ha dem kvar som en slags dagbok? Men å andra sidan skriver jag ju dagbok och har fotona sparade i datorn ändå. Skulle vara intressant att höra hur ni resonerar kring det här.


Önskar er alla en riktigt god natts sömn och en fin onsdag!

Soliga hälsningar loch varma kramar Glad


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards