Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Men kolla!

Av Lambergsfrua - 20 oktober 2009 20:57

Här kommer ju min extrahusse! Jag är hos honom ibland, när husse måste iväg på något. Honom måste jag bara hälsa på. Han är världens snällaste. Konstiga "extraben" han har - två runda Förvånad En sån skulle jag aldrig väga hoppa upp på och åka iväg. Bättre att hålla sig på jorden med mina fyra.


Hej då allihop och sov gott!

 


 
 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

21 oktober 2009 07:07

Repslagaregatan i Trollhättan? Himla likt, jag har en moster där. Söt valp och vilken glädje att träffa extrahussen! Ett praktiskt arrangemang minsann som jag aldrig lyckats fixa. Kanske för att man alltid haft flera hundar;)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

21 oktober 2009 08:30

Oj det var en söt liten rackare....är det en valp??

Önskar dig en trevlig dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lillen

Lillen

21 oktober 2009 10:05

Oj vad du har vuxit =)))
Det brukar inte uppskattas av mattar och hussar då man provsmakar på allehanda ting då det kliar i tänderna ...

Ha en bra dag med din go´e husse och matte =))

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

21 oktober 2009 13:13

Intrressant att du föddes någon gång på Stenåldern... Nja, skämt å sido. Jag tycker själv inte att ÅLDERN är så viktig utan MÄNNISKAN. Har själv ofta haft "äldre" vänner, från 20-40 talet och det är ju nio åldrar på varje årtionde dessutom. Tror du är i en BRA ålder enligt mig. Gillar själv att fotografera och att resa, har gjort en del långresor också. Tycker om djur men har inte egna nu.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

21 oktober 2009 14:42

Skogsfrua: Nej, det är miltals bort från Trollhättan! Fotot är taget i stadsdelen Lamberget i Karlstad. Jag håller med dig, det är nog svårare att få extrahusse/matte när det gäller flera hundar.
Ha det gott!

Cina: Japp, han är ca fyra månader nu - och han är inte min, tyvärr. Allergi i familjen...
Ha en fin dag!

Lillen: Hm, det verkar som om du också har testat det där med att gnaga lite, när du var valp ;)
Vov och vänlig slick!

Tintin Beisida: Första gången jag träffar dig - välkommen till min blogg! Nej, åldern är ju mest en siffra eller två på ett papper, eller hur;)
Önskar dig en toppenonsdag!

Kramar till er allihop!

http://bloggplatsen.se

 
Anki N

Anki N

21 oktober 2009 14:44

Oh vilken liten söting. Alla jyckar är så goa ((nja nästan alla)) men är de inte det så är det ofta deras husse o matte som gjort dem ogoda. Är de Er hund? Vad är det för ras. Ser ut som en vit golden med kort päls. Himla söt var det varjefall som sagt. Jag älskar djur så jag smälter alltid när jag ser små söta valpar.
Kramiz Anki N

http://www.herrnilssonsfru.blogg.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

21 oktober 2009 19:50

Anki: Nej tyvärr är det inte vår hund. Vi har allergi i familjen, både barn, barnbarn och svärsonen. Men vi hade en underbar liten släthårig tax, innan barnen kom. Ryssbergets Mackie var en riktig goding :)
Kramar!

http://lambergsfrua,bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards