Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Undring

Av Lambergsfrua - 17 januari 2010 16:10

Jag måste fråga er bloggarvänner - får man ladda upp bilder gratis numera???   


Jag hittar ingenstans där det står, hur många bilder jag har laddat upp eller om det forfarande kostar 20 krornor. Eller någon annan summa. Är jag möjligen blind?   

Hoppas ni kan ge mig ett svar!


Varmaste kramar!   


Utsikt från ett fönster över populär lekplats i frostig omgivning. Fotot är taget i förrgår.    

 
 
Yvonne R

Yvonne R

17 januari 2010 18:20

Du får ladda upp många fler kort nu när det är reklam.
Man får väl som innan en påminnelse om att man fyllt kvoten.

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

17 januari 2010 18:51

men visst är det väll så :)

http://en-helt-ovanligt-vanlig-mamma.bloggplatsen.

 
katsura

katsura

17 januari 2010 21:15

Angående bilderna så har jag uppfattat att det är gratis nu eftersom bloggarna har reklam.
Du behövde inte alls be om ursäkt och jag tyckte inte du klampade i klaveret! texten var ju inte helt tydlig för den oinvigde... Kram!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
stinalill

stinalill

17 januari 2010 22:25

Jo men visst har det blitt gratis med korten! Så blind är du inte ännu min vän ;) Däremot får man ju betala nu, om man vill bli av med reklamen.....

Vilken vacker topp du har gjort!! Jag kanske skulle ägna lite mer tid till att snygga upp inne hos mig. Men då måste jag skaffa mig mer tålamod först....

Skönt med lite mildare väder, tycker jag. Man behöver inte frysa häcken av sig, så snart man sticker ut näsan.

Kram till dig!

http://www.stinalill.bloggagratis.se

 
Herr Nilssons Fru

Herr Nilssons Fru

18 januari 2010 11:57

Kliar mig lite i huvudet...vad då ladda upp bilder o betala pengar...vad gör du det? Vad då för bilder? Ja de där är uppebarligen inget jag gjort..hihi.
God dag förresten.....hoppas allt är bra i snön. Här kommer det mer snö idag.....fast ja, jag tycker allt de räcker nu.
Kramiz Anki N

http://anki-nilsson.blogspot.com

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

18 januari 2010 13:42

Ladda på du, Lambergsfrua !!! Inte har jag kunnat se atst det kostar något och ingen har sagt något heller. De har ju satt in reklam och får sin finansiering på så sätt.

Hoppas du har det bra och ser fram emot varmare och ljusare tider ...
Kram från Skomakar Lisa

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards