Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Lambergsfrua - 30 januari 2010 23:10

Tack för era kommentarer hos mig mina go'a bloggarvänner Wiper, Skomakar-Lisa, Ruth, Cina, Herr NIlsons Fru, Soffie och Katsura   


Och alla ni som varit så vänliga att rösta på Lars-Oves bild av Höga Kusten-bron - stort och varmt TACK!   

Jag vet ingenting om hur det har gått. Sista dagen för att rösta var igår, sen ska även en proffsjury uttala sig. Men jag lovar att skriva här på bloggen, så snart jag får besked om utgången. Jjag håller i alla fall tummarna flör Lars-Oves foto.   


Återkommer i morgon om kvällens grekiska afton hos Dottern med familj.

Gonatt alla männsikobarn! Dags för Loppelådan   

Varmaste kramar   

Av Lambergsfrua - 30 januari 2010 13:49

I går gratulerade vi vännen Rune som fyllde år. Inte jämna år, men väl värt att fira ändå.   

I stället för levande blommor valde vi den här sorten


En färgsprakande bukett av Monica Hydman-Vallien. Jag nändes inte ens slå in asken i presentpapper. Under locket dolde sig detta:

Som ni kanske ser är några fack redan tomma - jag tog fotot efter att Rune bjudit oss att smaka... 


I stället för tårta bjöds vi på jättegoda räkmackor.

 

Senare tittade vi på Let's Dance tillsammans.Men hallå! Vad hände här? Agneta Sjödin åkte ut   Det kändes väldigt orättvist och hon såg ju också helt oförstående ut först. Alltså kunde både Rahbi, Birro och Willy andas ut och träna för ännu ett framträdande. Willy är ju i alla fall charmig...   


I morse hade vi -19. Under dagen har en blek vintersol lyst över vår snöiga stadvintersol och termometern visar just nu -14. Jag säger som ungdomarna - don't like.


I kväll blir det grekiskt tema hos Dottern med familj. Det ska bli både spännande och gott.


Önskar er alla en skön lördag

Varmaste kramar alla besökare!   



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards