Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

S-E-G-T!

Av Lambergsfrua - 31 januari 2010 17:33

Jag har börjat bloggvandra i kväll, men nu är det så segt att komma in på länkarna att jag ger upp. Tydligen är vi flera i huset, som är ute och snurrar på Bredbandsbolaget samtidigt och då kan det bli så här.   


Ska göra ett försök till i kväll, annars får ni försöka klara er utan min medverkan *fniss*   


Tack alla go'a bloggarvänner för att ni finns därute i cyberspace nånstans!

Önskar er en trevlig avslutning på söndagen och var rädda om er.


Mina varmaste kramar till er allhop   


 
 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

31 januari 2010 17:59

Tack för att du finns för oss !!! Va´rädd om dig du också ... och kom ihåg att du är värdefull !!! Det är trögt på nätet här också !!!
Stor kram från mig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria

31 januari 2010 18:06

Stackare! Segt uppkoppling är inte kul. Själv är jag väldigt nöjd o belåten med 24 Mbit/s.

 
Calma

Calma

31 januari 2010 22:40

Hej där!!

Ja,du ibland kan det vara segt i teknikens värld,,

Samma tilld ej,skönt att ha dej o andra ute i cybern,man är aldrig ensam eller har hur mkt sällskap man vill,

Visst klarar vi oss "utan dej",*L*,,men roligt när man får kommentarer i sin blogg tycker jag,
Jag är så glad över alla som ej tagit bort min länk,
var ju inaktiv ett bra tag,,
Tack till dej o alla för det,,

Nu ska jag fortsätta krya på mej,,
Jobb blir det troligen på tisdag iaf,

Ha det bäst,,
Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

1 februari 2010 07:58

Tack själv för att du finns och förgyller livet i bloggbyn =)
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Ragnvi

Ragnvi

1 februari 2010 08:22

Morning o tack för den värmande kramen! Här var minus 31 igår kväll! Helt plötsligt bara...nu är här minus 14 och självklart snöar det igen!
Såå fina islyktorna är! Och sicket duktigt barnbarn du har...så roligt att blommorna blommar igen!
Kramen!
Ragnvi

http://rankans.blogg.se

 
wiper

wiper

1 februari 2010 13:36

Jag märkte att det var jättesegt i går, dom höll väl på med nåt så här i månadsskiftet. Gulligt skrivet på slutet ;) tack för att du finns också goa bloggvän

Ha en fin måndag

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Herr Nilssons Fru

Herr Nilssons Fru

1 februari 2010 19:57

Segt har vi sällan här men massa andra konstiga troll går det i min dator, eller rättare sagt i min blogg. Snart lär jag tröttna för de jag gör vill jag göra rätt o riktigt men bloggen vill inte som jag, den lever sitt egna liv. Så tröttsamt så...bläää.
Kramiz till dig, de e gott du oxå finns.
Anki N

http://anki-nilsson.blogspot.com

 
Kram Ruth

Kram Ruth

1 februari 2010 21:17

Ingen ide att kämpa när nätet är segt som sirap. Hos mig skulle det inte vara segt, har en uppkoppling på 100.0 Mbit/s, här segar själva datorn. Tack för mailen i dag, intressant läsning men tragiskt vad som skett, tack för att du finns !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingrid

Ingrid

1 februari 2010 22:14

Hejsan och tack för rara kommentarer!
Det känns så gott att vara tillbaka på nätet igen, jag är väldigt bortaskämd med tillgången till goda nät- och bloggvänner och till möjligheten att söka information via nätet.
Ha en fin fortsättning på veckan och hoppas att det inte "segar" för mycket på dina bloggvandringar.
Kram Ingrid


http://blog.stenstugu.com

 
cilla

cilla

1 februari 2010 22:33

hoppas du kommer ut senare, kan vara trögt ibland. på bloggen kallas jag wiccan, men använder mitt eget namn ibland, det gör jag på båda mina bloggar. du använder det som känns rätt. kramisar

http://wiccankraft.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards