Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Vit måndag

Av Lambergsfrua - 15 februari 2010 11:32

Ja, vit måndag kan ju tolkas på många olika sätt, men det jag menar är -  vädret. Vad trodde ni? 


Vi kan knappt se över till andra sidan av Lambergstjärnen.   


Snart dags för vårt måndagsjobb på reklamföretaget

Önskar er alla en fin och inte fullt så dimmig dag   

Varmaste kramar!   

 
 
Ingen bild

Peter

15 februari 2010 12:36

Oj, det ser ju nästan ut som OS i Whistler Mountain ^^ Med den skillnaden att det är gratis i Karlstad förstås ;)

Kram / Peter

 
wiper

wiper

15 februari 2010 12:40

Ja du ni har verkligen riktig "Londondimma" ;) här är det klart väder.

Ha en fin måndag
Varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
av Irja

av Irja

15 februari 2010 14:08

Kära Lambergsfrua !!!
Som sagd,vackert väder......Pepprar mig med Alvedon,så att feben ska ge sig,jag är ingen sängliggare precis,oron i kroppen,gör att jag hittar på tusen och en saker .....Tur att jag har OS att se på mellan varverna Tack för hälsningen ,önskar dig en bra måndag Kram IA.....

http://40-Talisten bloggplatsen se.

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

15 februari 2010 18:15

Jaa du, vad trodde jag??? Nää, inte dagen efter dagen före utan jag tänkte faktiskt på ordet snö. Det var du som inledde den andra tanken vilken jag snuddade vid.
Hoppas jobbet gick bra.
Kram vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
margit

margit

15 februari 2010 19:04

Hejdu!
Måste först berätta att jag hade lånat den fina bilden..av VICKE!! DEt är han som skall ha äran!!!
Han kan han!!!
Dimman ja...den är jobbig. Åkte med min dotter i gårkväll...fram o åter Åkers stycke bruk. Den sista milen var som att köra i "mjölk"...Inge sikt alls!
Kramen!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingrid

Ingrid

15 februari 2010 21:27

Vilken vinter!!

Hoppas det blev en bra jobbardag.

Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards