Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Lambergsfrua - 1 mars 2010 20:32

Det här är bara inte klokt! Det snöade i går, det snöade i natt och det har snöat hela dagen idag.   Snösvängen skär guld med täljknivar - eller plogar "monetas" med sina maskiner. Det är inte för inte. som snön kallas Det Vita Guldet i deras kretsar.   


Jag har funderat en del på det här med att svara på kommentarer. Det är ju så himla kul och stimulerande med kommenater, som en respons på det man skrivit. Sen ser jag ju att vi alla gör lite olika med kommentarerna. En del svarar direkt efter kommentarerna, några svarar kollektivt i nästa inlägg och andra gör ingen återkoppling alls. Jag har inte riktigt klart för mig vad som anses "rätt".   


Jag försöker  bloggvandra lite varje dag, men hur gärna jag än vill, hinner jag sällan läsa alla bloggar, som jag har i min länklista på samma dag.  Och jag skriver inte alltid kommentarer i alla jag har läst.


Det skulle vara intressant att höra lite ,hur ni tänker om det här. Det finns naturligtvis inget "rätt eller fel", men vilka riktlinjer har ni?   


Nu ska jag snart se Spårlöst och rensa tårkanalerna lite - pappersnäsdukar fram ;=)


Som vanligt önskar jag er alla en riktigt god natts sömn i loppelådan, när det är dags för skönhetssömnen *fniss*

Mina varmaste kramar till er alla!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards