Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Lambergsfrua - 2 mars 2010 15:35

Jag vill börja med att tacka Inger Maryissa, Margit, Ailas, Irja, Berith och Ruth för att ni tog er tid och skrev ner era synpunkter om kommentarer till inläggen. Det känns som att jag utan problem kan fortsätta, som jag har börjat och ibland variera mig lite - som nu till exempel   


Igår rasade delar av taket på ICA Maxi i Kristinehamn, medan taket skottades.    Ingen människa skadades som tur var, men skottarlaget fick kvickt som attan hoppa från taket ner i snödrivorna - ett hopp på ca tre meter. I Nya Wermlands Tidning kan du läsa om raset


Sonen Peter kommer till Karlstad i morgon på några dagars besök, så vi behövde bunkra upp lite. Tog Silverpilen ut till vårt ICA Maxi på shoppingcentret Bergvik. Där var vissa delar framför Maxi avstängda - för att man skottade taket. Man började faktiskt det jobbet redan förra veckan och det känns ju bra.Men visst kikade jag upp mot taket därinne...   


I natt var det -10, men nu är det +0,5

Solen skiner och Gumman Tö sitter på vårt tak - dropp, dropp, dropp. Trevlig Tant   


Önskar er en fortsatt fin dag!

Soliga kramar till er alla som tittar in här

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards