Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Lambergsfrua - 4 mars 2010 17:13

Goder eftermiddag kära vänner!

Jag glömde helt bort att berätta om sonen Peters resa hit. Han hade chansat på tåget och utrustade sig därför med både matsäck, vatten och en god bok - fast om den var så god vet jag förstås inte säkert.    Och en stor portion tålamod, förstås.


Döm om vår förvåning när tåget rullade in på Karlstad central exakt på minuten enligt tidtabellen   Undrenstid är ännu inte förbi!


Idag har han, dotter Maria och barnbarnet Erik varit uppe i Sunne och åkt skidor - förmodligen tillsammans med miljoner andra sportlovsfirare.   


Svärsonen Pelle avstod så innerligt gärna. Han var hemma i stället och tog emot de vitvaror som levererades idag till deras ombyggda kök.


Om några minuter är hela klanen på ingång för att äta middag. Vad det blir? Ja, det vet jag faktiskt inte! De bjuder på maten, som de har med sig när de kommer   

Låter kanske lite konstigt, men som sagt köket är inte helt klart än, så de har inget bra ställe att sitta på och äta. Bara trevligt, tycker vi   


Trots all snö har jag sett mängder av silkeslen videung.


Ha det gott alla go'a bloggarvänner - och varmt tack för dagens kommentarer. Ni är en ständig källa till glädje för mig.   


Soliga kramar till er alla som tittar in   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards