Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Lambergsfrua - 22 april 2010 20:47

Dottern jobbar inom datasektionen på LBC Frakt Värmland och igår ringde hon och gav mig lite jobb. Scanningen av fraktsedlar och komplettering av vissa fraktsedelsnummer låg långt efter och behövde uppdateras snabbt. Kunde jag tänka mig att ställa upp?


 

Klart jag kunde - så idag har jag jobbat sex timmar med detta. Det var stora högar som väntade, så jag får fortsätta i morgon. Jag gillar lite monotona jobb, så totalt olika det jag en gång utbildade mig för. Scanna in fraktsedlar och skriva in saknade fraktsedelnummer på datorn. Ganska kul faktiskt. Även om man ibland får vara detektiv för att hitta det där viktiga numret.


  Kvällens solnedgång

Önskar er alla en fin avslutning på kvällen och en god natts sömn i Loppelådan, när det är så dags.

Varmaste kramar till er alla som tittar in!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards