Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Lambergsfrua - 8 maj 2010 22:05

Goder afton alla vänner!

Idag har det varit mulet, +11 och kalla vindar. Medan tvättmaskinen snurrat har jag försökt få lite ordning på mina foton, så jag kan bränna in dem på CD - inget har blivit gjort sen nyår... Suck.


Då stötte jag bland annat på flera foton från Island, som vi flög över en strålande klar tidig junimorgon för två år sen.

Jag satt vi fönstret och knäppte nog ett tjugotal foton i pur förtjusning över de storslagna naturscenerierna därnere.


Jag undrar just hur det ser ut idag - om man över huvud taget ser något alls för askmolnet.


Återvänder till kvällens solnedgång här hemma, som färgade himlen så vackert och speglade sig i Lambergstjärnen. Kan någon fatta varför solen så ofta behagar visa sig efter en helmulen dag, strax innan den ska försvinna för kvällen? Hur som helst, den är alltid lika välkommen.


Önskar er en god natts sömn, när det är dags för Loppelådan.

Varmaste kramar till er alla som tittar in här   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards