Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Lambergsfrua - 20 maj 2010 18:26

Tack kära alla ni, som har skrivit kommentarer hos mig - jag blir alltid lika glad för att ni bryr er   


I morse, när jag skulle kliva in i bilen för att åka till LBCFrakt för att scanna klart de där rackarns fakturorna, som jag inte hann med igår på grund av datorkrånglet, fick jag se det här

Man blir ju bara alldeles varm om hjärtat. Måtte ingen gammelgädda eller glupsk kråka minimera den lilla familjen.


Vid hemkomsten blev vi lite förvånade. Ena grannens bil stod dikt an till andra grannens bil på P-platsen. Ena granne hade glömt att dra åt handbromsen...


Inte så kul, för andra grannes bil är ny... Skada begränsade sig till trasigt  bakljus.


Efter jobbet gav jag mig iväg till Kära Svärsonen för att infria mitt presentkort om fönsterputs. Värmen var pressande, men det blev bara sååå bra.   

Jag kände mig jättenöjd. Barnbarnet kom hem och hojtade glatt "Hej! Vad gör du här?" Berättigad fråga. när mormors långbrallor och sandaler fanns i köket, men ingen mormor i sikte. Mormor putsade ocxh gned barfota och i shorts på övervåningen.

 

Nu ska Mormor bara ta det lugnt, äta middag på balkongen och kolla TV.

Önskar er alla en fin avslutning på dagen.

Soliga kramar!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards