Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Lambergsfrua - 24 maj 2010 22:24

Jag får avstå bloggvandringen i kväll. Det är på tok för segt på nätet. Är det fler som har samma problem, eller ligger problemet hos mig kanske?

Kramar!   

Av Lambergsfrua - 24 maj 2010 22:09

Tack för era snälla och uppmuntrande kommentarer om min oförklarliga blåtira.

Tandhygiensiten tror, att jag har legat på min hand, när jag sovir och på något sätt tryckt till mot ögat i sömnen. Jaja, kanske - inte vet jag. Blått är det i alla fall.   


Inte så varmt idag, men ingen blåst - alltså spegelblank Lambergstjärn.


Önskar alla en god natts sömn, när det är dags för Loppelådan.

Soliga kramar till alla er, som tittar in hos mig!     

Av Lambergsfrua - 24 maj 2010 12:14

Tack alla go'a rara bloggarvänner för kommentarer! Varmt uppskattat - men det vet ni redan.


I morse, när jag tittade mig i spegeln för att ansa till hårsvallet, möttes jag av en Lambergsfrua som tittade tillbaka - med en rejäl blåtira!   

Jag har inte den blekaste aning om hur den har hamnat där. Jag har inte gått i sömnen och dängt in i någon dörrkarm och MIML har inte vevat med armarna i drömmen - vilket har hänt någon gång.


Hade tid hos tandhygienisten i förmiddags, så det vara bara att ta sig det med blåtira och allt.

Där finns ett litet "museiskåp" med uppbyggliga föremål från forna tiders tandläkarmottagningar.   


Dags för lunch och jobb på SDR.

Önskar er alla en skön och trevlig måndag!

Soliga kramar!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards