Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Lambergsfrua - 13 juni 2010 22:05

Hej alla go'a bloggarvänner!

Och tusen varma tack för era kommentarer under tiden jag varit bortrest.   


Jag släpade ju med mig laptopen på resan till Island och hade ju hoppats kunna blogga lite under resans gång, men så blev det inte. I måndags pajade min "Pärla"  . Allt blev bara svart, när jag satt där och skrev. "Vad gjorde du?" utbrast jag till MiML, som förvånat tittade upp från sitt korsord och utbrast: "Va' f-n då?" Han är ofta så där sublim i sina kommmetarer, när han blir överraskad...   


Han hade inget gjort och jag hade inget gjort, men rutan var kolsvart.

Där fanns alla foton och den dagbok som vi tillsammans hade knåpat ihop. Jag var mest bekymrad för fotona förstås. Som tur var visade sig felet vara lätt avhjälpt.


Vid hemkomsten åkte vi direkt till vår lokala datordoktor. Det visade sig vara glapp i en datorkontakt, som gjorde att batteriet laddat ur helt. Datordoktorn lyfte ur batteriet, körde datorn direkt med ny sladd, kopplade i batteriet - och allt funkade perfekt.   Det föll minst tre ton sten från mitt hjärta - fotona var räddade!


Nu har jag fullt upp med att rensa bland mina foton och jobba i morgon på SDR och tisdag på LBC Frakt.  Jag återkommer med foton, så fort jag hinner.


Mina varmaste och soligaste kramar till er alla som tittar in - och sov gott i Loppelådan, när det är så dags   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards