Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Lambergsfrua - 26 juli 2010 12:09

Efter två helt lediga måndagar är det idag dags att ringa runt till den s.k kvalitetspanelen och kolla om reklamen har delats ut som den ska. Vi har i alla fall fått vår beskärda del av den varan 

Tusen varma tack till alla er som varti inne och kommenterat hos mig. Jag blir så glad för att ni tar er tid att plita ner några rader   


I lördags tog vi en liten tur ut till det nya bostadsområdet Zackrisdaludden med strålande utsikt över Vänern.


  I husköpet ingår bryggplats och uppläggningsplats för vinterförvaringen. Här har man dessutom byggt en rejält stor brygga - för dans kanske? En fin sandstrand ligger till vänster nedanför bryggan.


  Ett av de vackra husen. Jag gillar att alla hus har ett stort trädack i vinkel.

Men smakar det så kostar det - ca 3,5 miljoner.


  Interiör från det som ska bli gemensam samlingslokal - nu försäljningskontor - man håller en maritim linje.


  Hemma igen såg vi den här stackarn klamra sig fast på vårt myggfönster. Jag tror att det var en yr ollonborre.


  Spindelnät färgat av solnedgången utanför ett av våra fönster.


  Och själva solnedgången - undra på att vi gärna sitter på vår balkong och bara njuter av skådespelet.


Nej, nu måste jag åka iväg.

Önskar et alla en fin dag.

Soliga kramar!    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards