Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Lambergsfrua - 30 juli 2010 22:58

"På fredag ska man städa, det gör varenda tant", sjöng Gullan Bornemark och vi trallade glatt med tillsammans med barnen utan tanke på om det var politiskt korrekt eller inte   Städa måste man i alla fall och sen är det ju upp till varje familj hur man löser den frågan rent praktiskt.


Jag har i alla fall veckostädat idag, medan MiML har bakat några limpor. Sen hade vi tid i tvättstugan och körde några maskiner. Husets tvättstuga ligger i bottenvåningen och inte alls nerklämd i en källare. Skönt, för jag har aldrig gillat källare - varför ska man gräva ner sig?   


Sen hade vi ju tänkt ta vår dagliga "stavning", men det satte regnet p för. Även idag har det regnat mest hela dagen och nu ikväll såg jag flera blixtar på himlen bort i väster.


Dags för Loppelådan, så jag önskar er alla en god natts sömn.

Soliga kramar!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards