Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Lambergsfrua - 11 augusti 2010 20:20

Hej alla!

Idag har jag fyllt dagen med att egentligen inte göra något särskilt - men det har tagit hela dagen i anspråk ändå. Roligast var när barnbarnet Erik kom hit för att installera en ny fläkt i min dator. Den som följde med "paketet" som han monterade ihop, morrade lite och det ska en datorfläkt inte göra. Ansåg Erik.


Erik är en handlingenas man, han reklamerade den morrande flräkten och kunde idag hämta  en ny icke morrande fläkt på posten (ja, ICA.butiken, alltså). Nu är fläkten på plats och jag en knäpptyst dator vid min sida    


När Erik skulkle cykla hem vräkte regnet ner och ett åskväder drog förbi. Inte tal om att han skulle trampa iväg i detta - morfar skjutsade självklart    och cykeln får stanna i vårt cykelfäörråd över natten.


Önskar er alla en fortsatt skön afton.

Soliga kramar!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards