Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Lambergsfrua - 29 augusti 2010 18:32

På förslag fråpn Agneta i Göteborg har jag skapat en Gästbok, men den hamnar inte där jag vill utan allra längs ner. Finns det någon som kan förklara för mig, hur jag ska få gästboken någonstans högre upp?   

Då skulle jag bli så glad!   


Varmt tack på förhand!    

Av Lambergsfrua - 29 augusti 2010 17:01

I natt och i morse regnade det som bara... den   

Jag brukar sova som en stock genom de värsta oväder, men inte denna gång. Vid middagstid började det lätta lite och vi tog oss en promenad. Händes riktigt skönt i luften - inte kvavt i alla fall - hehe!


I eftermiddags kom Maria och Pelle över en stund. De hade göste i går och bjld på fisksoppa. Det belv en hel del över och nu hade de med sig en hel kastrull fylld med resterna till oss.    Så till middag blir det ingen lax, som planerat - det blir väldoftande fyllig fisksoppa. Tusen tack!   


Önskar er alla en fin fortsättning på söndagen!

Soliga kramar till alla er som tittar in   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards