Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2010 16:50

Eller hur det stavas!

Nu har jag lyckats flytta Gästboken dit jag vill ha den - tusen tack go'a Wiper och lika många tack till lika go'a Anita för supporten!


Ska exprímentera lite sedan för att se, om jag kan få någon bakgrund till texten också - men det får vänta lite.   


"Vad är det för vits med en Gästbok?" undrar sonen Peter. "Man kan ju skriva i kommentarerna". Jo, det kan man förstås, men jag antar att det är lättare att kolla i Gästboken än att t.ex leta efter en kommentar bland inläggen - om man nu letar efter något. I Gästboken finns i alla fall allt samlat på ett och samma ställe. Annars vet jag inte...   


Solen skiner här idag, men det är kyligt och blåser nordan. Lite höstaning är det allt. Inte så konstigt när vi snart glider in i september.


Önskar er en fin fortsättning och avslutning på dagen.

Soliga kramar till alla som tittar in hos mig!    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards