Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Lambergsfrua - 19 september 2010 21:57

Hej igen alla goa bloggarvänner!

Tusen varma tack för alla kommentarer som väntade, när jag öppnade bloggen i kväll!  Jag har svarat här efter era kommentarer.


Nu har vi alltså kommit hem från vår resa ner till Bayern för att se när kossorna återvänder till dalarna från sitt sommarbete uppe på de saftiga alpängarna. Det har varit en innehålsrik, rolig och mycket annorlunda upplevelse.    Och mängder av kvinns i dirndlkläder och gubbs med mer eller mindre lurviga ben i Lederhosen och tyrolerhattar.

Jag har mycket att berätta och massor av foton som vanligt. Och som vanligt behöver jag rensa grovt innan jag kan bjuda in er att titta   


Jobb i morgon och styrelsemöte i vår bostadsrättsförening på kvällen. Vår sekreterare är förhindrad att närvara, så jag får hoppa in och skriva protokoll.

Ingen tid för fotorensning i morgon i alla fall...


Önskar er en god natts sömn i Loppelådan!

Mina soligaste kramar till er alla som tittar in!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards