Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Lambergsfrua - 27 september 2010 19:13

OM solen skiner i morgon - och det spår SMHI

OM det inte blåser halv orkan - om det har SMHI inte uttalat sig

OM det inte snöar, haglar, åskar eller bilen strejkar - och sannolikhetsgraden för detta är noll. Tror jag!   



Ja, då drar vi norrut några dagar för att njuta av höstfärgerna   

Det är något vi försöker göra varje höst, men i år är vi en vecka senare än vanligt och då finns ju risken, att löven redan har blåst av.



Vi har inte riktigt bestämt vart vi tar vägen, men troligen blir det Idre Fjäll, som erbjuder verkligt fint boende i sina stugor. Där finns också närheten till vår favorit Nipfjället. Favorit därför det är lätt att ta sig uppför. Lite värre nerför med "obra" knän, men stavarna är till god hjälp.


Jag har datorn med mig, men vågar inte hoppas på fungerande uppkoppling. Jag får nog nöja mig med att kolla bilderna och skriva lite dagbok.


Önskar er alla en skön kväll och fina dagar framöver.   

Mina varmaste och soligaste kramar till alla som tittar in.   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards