Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Tisdagsbestyr

Av Lambergsfrua - 25 oktober 2010 22:39

Redan i kväll kan jag berätta, att även tisdagen är full av aktiviteter. Kl.10 har vi ett möte på HSB-kontoret angående det reviderade serviceavtalet och sen bär det av direkt till jobb på LBC. Högar av fakturor väntar på att scannas   

Sen blir det nog en stund inne i arkivet också.


Önskar er alla en riktigt fin onsdag!

Mina soligaste kramar till alla som tittar in här   

 
 
Ingegerd

Ingegerd

26 oktober 2010 10:04

Med rätt inställning kan alla jobb vara meningsfyllda. Önskar Dig en härlig dag, här lyser solen - i Tyresö!

http://vitplister.blogg.se/2010/october/redo-for-g

Lambergsfrua

26 oktober 2010 22:04

Tack snälla för din hälsning!
Vi har också haft en underbart solig dag med hög klar luft och upp till +5.
Jag tycker nog att allt jag sysslar med, som är roligt känns meningsfullt. Ännu bättre om det dessutom uppskattas :)
Varma hälsningar!

 
kristinakicki@yahoo.se

kristinakicki@yahoo.se

27 oktober 2010 09:17

Tack för att jag får titta in och tack för dina soliga kramar.
Här är det mulet och blåsigt.
Men det ska bli en promenad i alla fall.
Inget dåligt väder bara dåliga kläder!!!!
Krama till dig

http://kristinakicki.bloggplatsen.se/kristi

Lambergsfrua

27 oktober 2010 22:58

Hej igen Kristinakicki!
Vad glad jag blir att du återkommer till mig:D
Jag kommer att lägga in din länk på min hemsida, så jag hittar tillbaka till dig utan problem. Hoppas det är OK. Just nu är jag usel på att bloggvandra, men jag återkommer så småningom.
Varmaste kramar!

 
Ruth

Ruth

27 oktober 2010 10:18

Du ligger då raktes inte på latsidan, ideligen jobb. Aktiv som en ungdom är du, en skön känsla att fortfarande vara behövd, du trivs med det.
Ha en bra dag vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

27 oktober 2010 22:56

Åh, tack snälla Ruth för snälla och positiva omdömen. Jo visst är det så, att jag är i farten rätt mycket, men just í kväll är jag rejält trött efter en dag fylld av åtaganden för vår brf. Självpåtaget, jag vet och roligt, tycker jag att det är - men just nu känner jag mest för loppelådan och så får det bli.
Mina allra varmaste kramar till dig min vän :)

 
wiper

wiper

28 oktober 2010 13:25

Du har verkligen fullt upp ser jag. Hoppas du har det lite lugnare i dag.

Sköt om dig
varm kram från Småland ;)

http://wiper.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

28 oktober 2010 16:38

Tack Wiper! Nä, det har inte varit så mycket lugnare idag heller, men allt är ju självpåtaget. Veckohandlat, tvättat och städat (de sakerna gör vi tillsammans) och ikväll ska vi på ett HSB.möte om budget- och förvaltningsfrågor. Liter torrt men är faktiskt riktigt intressant ;)
Varmaste kramar!

 
kristinakicki@yahoo.se

kristinakicki@yahoo.se

28 oktober 2010 19:48

Det gör mig jätteglad att du vill länka mig. Jag gör det samma. Ska bara be min dotter om hjälp, jag skriver och hon sköter resten.
Kramar och trevlig kväll.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se/kristi

Lambergsfrua

28 oktober 2010 22:34

Vad glad jag blir ;D Du får förlåta, att jag inte bloggvandrar nu på några dagar. Hinner bara inte _ men jag återkommer ;)
Ha det gott!
Soliga kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards