Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Lambergsfrua - 5 januari 2011 23:07

Hej alla kära go'a bloggvänner!

Som ni kanske förstår har jag varit bortrest över helgerna, men nu återvänt till hemmets lugna vrå.


Jag vill tacka för glädjande och värmande kommentarer från Suss, Trollmamma Lowa, Wiper, Ingrid, Liz på Irland, Cina, Lena, Anita, irja, Herr NIlssons Fru och Agneta. Någon bloggvandring har jag inte hunnit med äönnu, jag är fullt upptagen med att fixa till foton för att kunna presentera på bloggen   


Vi flög ner till Belgrad på juldagen för en veckolång kryssning på Donau via Novi Sad, Kolocha, Budapest och Bratislava till Wien. Där firade vi nyårsafton med fyrverkeri och champagne på den fullsmockade Rådhusplatsen och avslutade resan med nyårskonsert i Hofburg Festsaal på nyårsdagen.


Flera konserter spelas där under nyårshelgen, den första redan på nyårsafton. Sedan den som sänds i TV på nyårsdagen vid middagstd och dessutom två till samma eftermiddag/kväll. Vi var på 16-föreställningen. En helt enastående upplevelse både för ögat och örat.


Jag återkommer med reseberättelse och bilder lite senare.

Önskar er alla en fortsatt trevlig trettonhelg och en god natts sömn i sköna klifria loppelådan   


Varma kramar   

Lambergsfrua

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards