Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Lambergsfrua - 3 februari 2011 19:47

Vill börja med att tala om, att alla ni som skriver kommentarer hos mig får svar på dem hos mig. Försöker bloggvandra men hinner inte alltid.


Jodå. jag vet att det fortfarande är vinter på mina breddgrader, men när solen skiner och plusgraderna ger dagsmeja, känns det ändå - hm- tja LÖFTESRIKT   


Tog en prmenad på ca en timme (med broddar oich stavar, men utan hjälm - he he). Ägnade sen ungefär lika lång tid åt att hacka bort svallisen på vår parkeringsplats runt bilen. Det vill säga MiML hackade och jag försökte skyffla bort isbitarna. Det är sånt som kallas samarbete - och det blev riktigt bra. Förstås   


Nu i kväll har det fryst på igen och trottoarer och vägbanor är glashala - något Käa Dottern och lika köre Svärsonen uååplyste oss om, sen de halkat sig hit för lite småprat och ett glas vin på balkongen. Jo vi har varit miljöbovar och haft värmefläkten på   


Nu ser vi Landskampen och håller förstås på Sverige. Sen blir det nog Byggfällan inna vi drar oss tillbaka till den klifria loppelådan.


Önskar er alla en fortsatt skön kväll!

Varmaste kramar!    

Lambergsfrua



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards