Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Lambergsfrua - 7 februari 2011 19:46

Ja men hallå? Vadå?? Det SNÖAR!

Jag vet ju att februari är värsta vintermånaden, men vi har redan haft så många, så det kunde räcka nu. Men nähä då - mera snö ska drälla ner över oss. Om det tycker jag INTE!   


Snön i sig är egentligen helt OK, men den åtföljande halkan är bara så - bedrövlig. Mutter, suck och blä!


Men vem bryr sig? Ingen. Lika bra att acceptera fakta. Promenaden i morgon blir på Bergvik mellan Maxi och COOP en sträcka på 800 meter enkel väg. Vi är flera silvergrå pantrar som traskar fram och tillbaka ett visst antal gånger. Vi brukar nöja oss med tre gånger - det blir knappa fem km. Fast den friska luften får vi inte, allra minst när vi passerar Mc Donalds   


I kväll ska jag se "Rum för en stjärna". Thomas di Leva ska få ett rum designat åt sig av Simon & Thomas. Kosmiskt är temat. Ska bi intressant att se, vad designerparet kan trolla fram.


Önskar er alla en fin kväll.

Mina varmaste kramar tlll er alla.   

Lambergsfrua


DS Programmet om niondeklassen ska jag inte se. Såg förra omgången vilket imponerade stort. Fantastiska lärare med ett enormt engagemang - men för mig som varit med i svängen, räcker det så bra med en omgång. DS


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards