Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Lambergsfrua - 18 mars 2011 11:38

Idag har jag en del att prata med Kung Bore om. I natt har han behagat överösa oss med s--. Det ligger ca en decimeter på marken och just nu  singlar s--flingor i luften. Typiskt! I går la jag inte ut en enda blomma på bloggen och vips reagerar han. Grinig gammal gubbe, som gör allt för att visa sin makt - det är vårvinterns Kung Bore det.   


Därför försöker jag skrämma bort honom med en bukett tulpaner, som Dottern har fotograferat.


Och dessutom med en bild från vårt besök för några år sen i Keukenhofs bedövande vackra park.


Så nu Kung Bore, tycker jag att du inte ska besvära oss längre. Du kan lugnt dra dig tillbaka till Nordpolen, sitta på tronen i ditt isgnistrande vinterpalats - och njuta av frostblommorna.


Önskar alla en trevlig fredag - efter eventuell snöskottning...

Varma kramar!   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards