Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Lambergsfrua - 26 mars 2011 17:46

Färjestad vann över AIK med 4 - 2! I morgon går den fjärde matchen mellan de två lagen  denna gång i Stockholm. Det skulle inte förvåna mig om FBK förlorar då, för att få hemmamatch på tisdag med ca 8 000 betalande åskådare. Fult tänkt? Njäe, bara lite - för det handlar om stora pengar här.


Vi hade -7 i natt och bara ett par plusgrader i dag, blåsigt men härlig vårsol. Idag har jag varit inne i balkongförrådet och röjt. Kära hjärtandes, vad många krukor,  ytterkrukor och sidenblommor det fanns där. Hade jag ingen ANING om   Nu är det rensat och det luktar rent och gott av såpa - så länge det nu varar. Det finns lite mer att göra där, men det får vänta till i morgon - eller annan dag. Vädret får avgöra.


Önskar er alla en skön lördagkväll.

Soliga kramar!

Lambergsfrua   


PS. Jag bor ju på stadsdelen Lamberget, som jag hörde en besökare uttala med långt a, som i lam. Hur konstig det än kan låta, uttalas namnet med kort a, som i lamm. DS

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards