Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Lambergsfrua - 20 april 2011 22:16

Vi har nu kommit lite förbi mitten av april och kan njuta av nya vårtecken varje dag. Jag delar med mig några foton som jag har tagit de senaste dagarna på Lamberget och Herrhagen här Karlstad.


Vårflirt


Jag vet inte vad den här busken heter, men den blommar på bar kvist och är otroligt vacker med sina rosa blommor.


På spaning efter dagens lunch.


Påskpyntat hos Dottern med familj. Krukorna görs redo för pelargoner och lite annat fint.


Blåaste blå scilla lyser upp den vintertrötta gräsmattan.


Några björkar har fått stora musöron


 

Visst blir man glad av den alldeles nya späda vårgrönskan. Jag gillar björkar, kanske för att jag hette Björklund som flicka - och kallades "Björken".


Här behövs väl inga kommentarer.


Önskar er alla en god natts sömn!

Soliga kramar,

Lambergsfrua           

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards