Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Kvällen är din - ett positivt program

Av Lambergsfrua - 11 juni 2011 21:29

Nu har vi sett veckans upplaga av vänlighetsprogrammet "Kvällen är din". Oavsett gästernas olika kvalitéer är både jag och MiML helt tagna av Martin Stenmarcks förmåga att vara äkta och chosefri. Han äger scenen hela programmet igenom. MÅtte han få fler tilfällen att leda TV-program - han slår flera av de vanligaste programledarena med hästlängder.


Varma kramar!

 
 
Ingrid

Ingrid

11 juni 2011 21:57

Hejsan!
Jag läste hos dig förra gången du skrev om programmet och har sett en del av det då och då och jag håller med dig - Martin Stenmark är jättebra. Men det blir lite tradigt med de där fåniga utklädningarna. Jag blir jättetrött på alla försök att lura "offren", det är ett helt onödigt inslag i ett annars bra program.

Ha en fin fortsättning på pingsten!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com/wp

Lambergsfrua

12 juni 2011 15:29

Hej Ingrid!
Där kan jag bara hålla med dig. Den s.k blåsningen känns onödig. Man har sneglat lite för mycket på Oldsberg och Här har du ditt liv. Man får ju hoppas att de som utsätts för "luret" tycker det är roligt.
Ha en fortsatt bra dag!
Varma kramar,

 
Ruth

Ruth

12 juni 2011 10:14

Håller med till 100 %, dom som inte har följt detta program har gått miste om ett toppenprogram. Martin har allt som krävs för att vara en toppen programledare, tror han får flera anbud efter detta. Han sjunger bra, ser bra ut och helt okonstlad, vad mera krävs ?
Ha en fin dag vännen / kram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

12 juni 2011 15:26

Precis så är det Ruth - du sammanfattar det alldeles utmärkt. Han har allt som krävs! Önskar dig en fortsatt fin avslutning på pingsthelgen.
Soliga kramar,

 
Cina

Cina

12 juni 2011 10:57

Det bästa program och programledare vi har sett på länge. Jag bara älskar detta program det berör och han gör det strålande!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

12 juni 2011 15:25

Ja, Cina, jag brukar inte gilla program som blir för snyftiga med smöriga programledare - men den här killen är rakt igenom positiv, vänlig och glad utan att hänfalla åt sentimentalt trams. Toppenkille!
Kram!

 
kristina

kristina

12 juni 2011 19:49

Han är så duktig Martin stenmark. Jag såg det på reprisen idag det berör mig så mycket med så mycket vänlighet.
Ha det så gott och kram på dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

12 juni 2011 23:19

Ja Kristina, hela killen utstrålar vänlighet och värme. Det känns som att han verkligen bryr som om alla sina gäster på ett naturligt och chosefritt sätt.
Önskar dig allt gott!
Soliga kramar,

 
Anita

Anita

12 juni 2011 21:47

Håller med dig ... Jag har alltid gillat Martin just för att han är jordnära. En äkta ärlig artist. Allt han ger sig på klarar han galant och visst tror jag att han får göra flera såna här program. Det är uppskattat och då blir det säkerligen fortsättning.
Tack för titten i min blogg, vännen !!! Mina ögon är bra nu så nu blir jag nog mera aktiv när vädret inte lockar ut mig.
Kommer snart mail !!!
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

12 juni 2011 23:17

Vi är helt överens min vän. Härlig kille, snygg dessutom ;) Jag är jätteglad för att dina ögon är bra nu. Det har varit en tuff resa för dig. Har du fått någon klarhet i orsaken till dina besvär?

jag är ju inte alls aktiv med bloggvandring nu i blomstertider, men vill ju å andra sidan inte missa allt ;)
Vi hörs igen!
Soliga kramar,

 
wiper

wiper

13 juni 2011 15:03

Håller med dig fullständigt. Jag kollar på det varje gång och låter mig roas och blir inte irriterad en enda gång på honom. Han är som Lotta Bromé lyckas göra ett program intressant och bra utan att skrika och fåna sig. Dom kommer säkert att ta tillvara på honom för han är som klippt och skuren för att leda program. Sen att han sjunger och dansar bra är ju också en tillgång

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

13 juni 2011 22:29

Ja du Wiper, vi är helt överens om denna fantastiska talang. Hoppas nu bara att han får flera uppdrag som programledare.
Mina varmaste kramar!

 
Anita

Anita

14 juni 2011 17:18

Nu har jag varit inne på Skiftnyckelns hemsida och ger nu högsta betyg till dig. Väldigt fint presenterat. Det ligger ju otroligt vackert där ni bor och en förening med ordning och reda. Tack för trevlig läsning min vän !!!
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

14 juni 2011 22:16

Hej min vän!
Vad roligt att du varit inne och kollat hemsidan och gillat vad du har sett =D
Visst bor vi vacker här vi vattnet. Jag måste säga, att vi stortrivs lika mycket nu, som när vi flyttade hit för nästan 10 år sedan.
Mina varmaste och soligaste kramar till dig!
Lambergsfrua

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards