Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Men va' f-n!

Av Lambergsfrua - 7 september 2011 17:22

När jag nu gick för att kolla lite på Skottlandsresan fick jag se att det mesta av inlägget är borta!!! Mitt i berättelsen om vårt besök i Glasgow tar den bara slut.  


Självklart har mailat till Bloggplatsens support, men anar att det som är borta förblir borta. Mutter, suck och dubbelsuck.  


Inte glad Lambergsfrua


 
 
Ingrid

Ingrid

7 september 2011 17:37

Så försmädligt!
Hoppas att de ordnar det för dig. Det är inte roligt att göra om ett sånt arbete som du lagt ner på resereportaget.

Tack för gratulationerna på min årsdag!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com/wp

Lambergsfrua

8 september 2011 11:25

Ja, visst är det retligt! Jag är nog mer ledsen är arg nu, men jag får nog räkna med att bilderna är borta för gott. Jag hoppas i alla fall få ett svar från supporten, som inte hört av sig ännu.
Varma kramar!

 
Ruth

Ruth

7 september 2011 21:49

Knepigt att du har sådana problem med bloggen, jag har inte märkt något, hmmm. Det som är borta är nog borta, så ledsamt.. Dom brukar alltid svara när man skriver, rätt snabbt också. Har funderat hur det gick med Marulk-bebben i räkpåsen, det var ett tag sedan nu, fick du något svar ?
Kram vännen, hoppas bloggen bättrar sig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

8 september 2011 11:11

Vet du min vän, jag tror att en del av problemet kan vara, att jag ju började skriva om Skottland i augusti och sedan "redigerat inlägg" fast vi var inne i september. Något kan ha gått snett där, men att så mycket av inlägget försvunnit, fattar jag inte.
Oj, marulksbebisen har jag glömt berätta om! Först i slutet av augusti och efter två påstötningar, kom det ett brev med en ursäkt och ett presentkort på 100 kronor! Det känns helt OK.
Varma kramar

 
Anita

Anita

7 september 2011 21:56

Kan det ha försvunnit när de gjorde ren servrarna då ??? Hoppas du får svar snabbt. Stackars dig, min goa vän som lagt ner så mycket fint arbete för att göra oss läsare glada och så försvinner det. Hoppas det löser sig ...
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

8 september 2011 11:06

Ja du min go'a vän, det är precis vad jag tror som har hänt och därför har jag nu skrivit två mail till supporten, men inte hört ett knäpp ännu. Jag antar att det är fler, som har problem och då har de väl häcken full med att fixa och trixa där på servrarna.
Jag hoppas självklart att det ska lösa sig, men innerst inne tror jag, att det mesta av Skottlandsberättelsen är borta och seglar omkring därute i cyber space till ingens glädje. Suck!
Varma kramar!

 
soffie

soffie

7 september 2011 22:15

va fint du gjort i bloggen så höstigt å vackert, men va knepigt att det försvann så, å tack för grattishälsningen till min Jennifer, kramen

http://www.soffie69.blogg.se

Lambergsfrua

8 september 2011 11:03

tack snälla, men det är en god vän som har gjort den fina bilden. Jag har inte lärt mig sånt ännu.
Hoppas din Jennifer hade en fin födelsedag.
Varm kram!

 
Margit

Margit

8 september 2011 00:05

Det var inte roligt..att BILDER som du lagt in..är BORTA!!!
Och allt arbete du lagt ner..till ingen nytta!! Jättetråkigt!!!
Hoppas att det bara var en tillfällighet...
Kram till dej, min vän Ingrid!!!/ Margit

http://margitholm.blogg.se

Lambergsfrua

8 september 2011 11:01

Tack för medkänslan go'a Margit! Ja, visst blir man både ledsen och frustrerad. Jag hoppas ju att det ska ordna sig, men vet inte hur - eller när...
Varma kramar!

 
Love

Love

8 september 2011 08:00

Käraste vän!
Så snällt du skrev i min blogg. Ja vår dag var toppen och man gör så gott man kan för att ha ett normalt liv. Det är svårt att hamna i en situation som inte går att styra över. Vissa dagar är ok men sen mår inte Leif bra och det tär på oss båda.
Jösses så snygg din blogg är en del kan då fixa.
Här sitter en odugling men som tur är kan jag ju skriva endå. Föesöker göra det när jag är själv eller när Leif sover.
Vi har ofta pratat om att åka till Skottland men tyvärr går det inte nu. Ni gör så rätt att passa på när man är frisk.
Klart du är sur när du inte kan lägga in kort men jag väntar ska bli så kul att se.
Höstfärgerna börjar visa sig och sommarkläderna får packas ner. Få se om jag på något vis kan hälsa på Tony i vinter hoppas gör jag ju.
Tänker på dig och önskar dig o din andra hälft allt gott.
Kramkram
Love.

http://htpp//böoggplatsen.se

Lambergsfrua

8 september 2011 11:00

Tack för vänliga ord, kära Love! Och den höstfina toppbilden har jag inte gjort själv utan fått av en god vän, som kan såna saker, för jag kan inte. Jag gör som du, skriver ändå =D
Jag förstår att vissa dagar är tunga för er båda, medan andra känns riktigt bra. Även om jag naturligtvis inte kan sätta mig in i situationen helt och hållet. Det är nog bra för dig att du kan få lite tid för dig själv för att hämta krafter. Jag hoppas innerligt att du kan komma iväg till Tony i Thailand någon gång i vinter.
Ja, nu är det långbyxor och jacka som gäller i alla fall på förmiddagarna. Eftermiddagarna kan vara riktigt sköna om solen behagar titta fram.
Varmaste kramar!
Lambergsfrua

 
Ingen bild

Pelle

8 september 2011 10:43

Jättetrist. Jag hann i och för sig se bilderna, men det har inte alla - och allt jobb som du har lagt ner i onödan. Hoppas på mirakel...

Lambergsfrua

8 september 2011 10:53

Ja du Pelle, det som irriterar mig mest är nog att så mycket jobb försvunnit - vart då?
Jag har inget hört från supporten ännu, så hoppet är väl det sista som överger en...
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards