Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Lambergsfrua - 18 september 2011 18:10

Ja men nu blir jag riktig störd. Det kom en katt ner till stranden i går kväll - men det är ju inte samma katt!!


Den är gråspräcklig, me slog sig till ro lite längre in från vattnet. Jag fattar ingenting. Vad är så rogivande med just den här delen av stranden?!?


Den här fina tröjan/Jackan fick jag av kära Dottern, när hon och familjen kom hem från USA i somras. Jag blev helt betagen, men tro det eller inte - den var för stor!!!


Idag har Kära Dottern sytt in den lite, så den sitter som smäck. Sen fick vi en härlig macka med nystekta kantareller. Mums! Varmt tack till er båda två!


Varma kramar till er och alla andra som tittar in.

Lambergsfrua


Av Lambergsfrua - 18 september 2011 11:39

Idag blåser det och regnar och är +10. Natten har varit kylig,men vi fick ingen frost här hos oss i alla fall. Men det är nog bara en tidsfråga, innan temepraturen kryper under nollan.


I dag ska jag gå till Dottern, som lovat att hjälpa mig med lite syarbete. Då får jag chans att använda mina födelsedagsstövlar med blomrabatter på  


Sen får vi se vad det blir av dagen.

Önskar er alla en skön söndag oavsett väder och vind!


Varma kramar,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards