Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Lambergsfrua - 24 januari 2012 18:29

Bloggvännen Wiper har just nu en tävling om, hur många tändare hon har i sin samling. Hon visar ett foto där de står i skåpet, men det är avsiktligt ganska suddigt. Vill du vara med och tävla får du gå in på Wiper Trevliga priser lockar hon med också.

Lycka till - även om jag förstås vill vinna *fniss*


Kram,
Lambergsfrua   

Av Lambergsfrua - 24 januari 2012 17:36

Se där ett ord som var för mig total okänt - tills idag. Det har ingenting med förhindrande av drag show att göra. Det handlar helt enkelt om att förhindra drag vid fönster och/eller dörrar.


Vi var på Lidl för att handla frukt, när jag fick se den här roliga krabaten, som  sträckte ut armarna (benen?) mot mig. Eller gjorde den kanske det mot alla som gick förbi...


Jag gillar lejon - jag är ju själv ett sådant.   
Det här lejonet fick mig att skratta och möjligheten till ett gott skratt ska man aldrig försumma.


Lejonet Leo fick följa med oss hem och bor nu på balkongen. Bakom draperiet finns dörren till ett förråd och vintertid drar det nere vid golvet. Det har jag stoppat med en hoprullad filt. Hittills. Nu är det Leos uppgift och jag tycker han ser väldigt mycket roligare ut än filten.  


Jag måste bara få visa hur vackra blommorna på den andra amaryllisstängeln är.


Önskar er alla en skön kväll!

Varma kramar,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards