Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Lambergsfrua - 29 januari 2012 15:27

Idag har vi en födelsedag att fira!

Vi hissar flaggan för goda vännen Rune och skickar våra varmaste gratulationer.Förra året firade vitillsammans i Örebro - en minnesrik helg, som du kan läsa om här...



I stället för en bukett blommor väljer vi att ge Rune en hel park full med underbara vårblommor.



På vår stavning idag fick vi se en lite skridskoåkare på Tjärnens is.


Sedan fick vi syn på ännu ett barn och ett tredje som inte finns med på min bild. Mammorna (?) skottade en fin liten bana att åka på men faktum är, att barnen hellre gav sig ut på egna äventyr på isen.


Nu har jag äntligen fixat till och bränt in alla foton från 2011 på CD. I år ska jag vara lite ordentligare och göra klart fotona allt eftersom. Då blir det inte så mycket. Det är klart roligare att fotografera än att ta hand om och ordna fotona sedan... - men det har jag visst sagt förut   


Önskar er alla en fin fortsättning på söndagen!

Soliga kramar,

Lambergsfrua   


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards