Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Lambergsfrua - 27 februari 2012 16:45

Vad paff jag blev idag, när jag tittade ut genom fönstret på jobbet och fick se snö! Nästan alla jag pratade med, kommenterade det oväntade. Vi har ju haft barmark ganska länge och helgen var så soligt och löftesrik. Och så kom detta  


Egentligen borde man ju inte bli så förvånad. Vi är fortfarande kvar i februari, som normalt sett är en riktig vintermånad. Men den sista tidens väderläge har lurat oss april.    


Och jag som har hängt undan min vinterjackan och ställt in kängorna på samma ställe ! Nu spår SMHI rejält med plusgrader i morgon och på onsdag, så kanske behöver jag inte rota fram vinterkläderna igen.   


Jobbet idag gick alldeles utmärkt. Folk håller sig hemma en sån här dag, så vi fick många svar - riktigt roligt!   


I morgon är det dags igen, men tisdagsjobbet är bara tillfälligt och det är skönt. Vi är fullt nöjda med vårt jobb på måndagar.


Önskar er alla en fin fortsättning på dagen!

Varma kramar,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards