Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Lambergsfrua - 10 mars 2012 20:30

David Lindgren: Rasande skicklig showartist. Trist kostym


Torsten Flink har en urstark och utlämnande låt, men det här här helt fel forum, anser jag. Prydlig klädsel där den röda halsduken piffar till det hela - men ändå tråkig.


Death by April: Nej! Inte alls min melodi hur duktiga de än må vara. Också tråkiga kläder.


Lisa: Jag gillar henne, men det här är ingen låt jag fastnar för. Trista kläder. Jag gillar däremot de fladdrande tygstyckena i bakrunden.


Värmlands stolthet Top Cats från Torsby. Härlig spelglädje, men inte har de någon chans internationellt inte. Utrtista kläder dessutom.


Loreen är en udda fågel, lite hippiekänsla över kläder och koreografi. Låten helt OK om än inte i min smak - alldeles för dramatisk. Men hon är ju favorittippad, så man vet aldrig...


Ulrich Munter: Lika gammak som vårt kära barnbarn. Måste han ha en sån där fånig keps förrsten? Varje gång i alla sammanhang! Jag fattar inte vad hans låt egentligen handlar om. Vaddå soldiers? För att han är kär? Killen har verklig talang och vi kommer nog att höra mer av honom i framtiden.


Björn Ranelid: Nä, han må vara en gudabegåvad författare, men här platsar han inte, anser jag. Sara Li däremot är en fantastisk artist, som borde  få stå i centrum i det här framträdandet. Härligt röd paljettklänning dessutom. Glitter och glamour - I like!


Molly Sandén - ingen liten flicka längre. Bra låt om man gillar ballader, vilket jag inte gör. Och urtrista kläder! Svart, svart, svart med lite pärlor och tåtar hit och dit på armarna.  Jag vill ha FÄRG!


Danny: Den killen har jag gillat sen start. Skönt rörelsemönster. Kläderna är ingen höjdare utom när de lyser i mörkret. Då känns de lite festligare.


Jaha, vem som vinner? Inte en susning. Det kan gå precis hur som helst. Nu väntar jag med fortsättningen...


Nu har europajuryn röstat och Loreen vann. Sverige röstade på - vänta, vänta, vänta.


Så kom Helena Paparizou - i helsvart liksom alla dansarna. Otroligt skickligt Men var är alla färger??? Jag vill ha glitter och glamour!


Jaha, Loreen vann. Undrar hur hon står sig i konkurrensen, Önskar henne i alla fall ett stort Lycka till!

Nu stänger jag TV:n för i kväll.


Önskar er en god natts sömn,när det blir dags.

Varma  kramar,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards