Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Lambergsfrua - 15 mars 2012 21:06

Igår var vi framme och kollade vad som hade hänt med bärgingen av båtvraket.


Jaha det här blev ju inte bra. Nu ligger vraket ut mot Kanalen i stället   - på glid vid islossningen...



Mycket skräp har flytit ut från vraket.



Vi var framme vid återvinningsstationen i går och där hade någon ställt den här plastbarncykeln vid papperförpackningar. Den borde ju ändå ha ställts bredvid containern for plastförpackningar, även om det inte är någon förpackning alls.  Undrar vad det lilla barnet tyckte om att cykeln hamnat där.



Här har något barn fått sin cykel totaldemolerad av en snöplog vid ett av vinterns fåtaliga snöfall.



Och nu mina vänner är det mindre än en månad till påsk och affärsmännen vädrar morgonluft. När vi var ute och handlade i går fick vi se en störtskyltning av påskägg och några var bautastora. Som barn hade jag varit överlycklig för ett sånt stort ägg fyllt med godis - ja faktiskt även idag. Fast då hade jag förstås haft enorm ångest efteråt över allt jag hade klämt i mig...


Önskar er alla go'kväll!

Varma kramar,

Lambergsfrua   


x  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards