Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Lambergsfrua - 4 april 2012 12:45

Jag vill börja med att gratulera vännen Åke som fyller år idag.


Både Mannen i Mitt Liv och jag hoppas att det blir en trevlig dag! 


Det blev ju inga bilder igår, eftersom vi fick välkommet besök av Dottern och Svärsonen. Datorn fick vila till idag - något som både den och jag mådde bra av. Det är så lätt att bli beroende av datorn...


En väl påpälsad kapten premiärkörde från sjösättningsrampen in till sin bryggplats - efter en kortare sväng ut på Vänern.



Se där! Ännu en båt i Tjärnen, som gör måsarna sällskap. Förra året hade isen knappt släppt vid den här tiden.



Solnedgången den 2 april. Nu går solen ner långt till höger om gamla vattentornet på Herrhagen - numera ombyggt till lägenheter med rundade ytterväggar.


I eftermiddag ska vi traska fram till gläsmästaren och hämta vär bil med sin nya fina vindruta. Hoppas den håller lite längre än den förra...


Önskar er alla en fortsatt fin dag!

Soliga kramar,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards