Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Tack!

Av Lambergsfrua - 23 maj 2012 10:18

Varmt tack till Soffie, Wiper och Ruth för go'a kommentarer!

Vi har varit bortresta en dryg vecka och just nu sitter jag på Arlanda för vidare transport hem ned tåget. Jag återkommer senare med lite foton och berättelse om våra uppoevelser i Kroatien, Montenegro, Albanien, Kosovo och Makedonien.

Ha en härlig dag!

Soliga kramar till alla som tittar in.

Lambergsfrua   

 
 
Ingrid

Ingrid

23 maj 2012 11:16

Välkommen tillbaka till Sverige!
Det ska bli spännande att få höra hur ni haft det. Det är ju resmål som inte var aktuellt för några år sedan och jag kan tänka mig att det blivit en och annan kulturkrock.
Kram, Ingrid

http://stenstugu.com/wp

 
Ingen bild

Lasse

23 maj 2012 17:17

Välkomna hem!!
Hoppas ni haft det bra.
Kram Lasse

 
Ingen bild

Anita

23 maj 2012 17:34

Välkommen hem igen säger jag ... Har väntat så på att ni skall vara tillbaka och visa bilder. Hr känts tomt efter dig på FB också så du kan känna dig efterlängtad.
Stor kram från mej !!!

 
yvonne

yvonne

23 maj 2012 17:50

Välkommen hem till värmen! :D Jag ser fram emot din reseberättelse! Kramar!!!

http://yvonneeblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria

23 maj 2012 21:54

Välkomna hem! Kul att se er igen och jag ser fram emot alla bilder :)

 
Ruth

Ruth

23 maj 2012 23:17

Förstod att ni var på en ny tripp någon stans i vida världen, oj vad ni har flackat omkring. Skall bli intressant att få kika på alla foton och läsa din reseskildring., det är alltid en höjdpunkt för mig som inte var med, med din skildring så lever jag mig in i resans alla roligheter. Välkommen hem !
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sonen

24 maj 2012 07:32

Välkomna hem ;)

 
wiper

wiper

29 maj 2012 08:55

Vad härlig resa ni varit ute på, det känns så lockande att åka iväg men vi måste åka i sista sekunden eftersom vi har våra krämpor. Dessa ställen skulle jag verkligen vilja resa till också så jag ser fram emot blogginlägg ang detta. Tack för dina goa ord

Ha det toppen
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards