Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Lambergsfrua - 7 augusti 2012 17:00

Något sånt skrev bloggvännen Soffie i Facebook och jag hjälper gärna till att saluföra regnmolnen, som tycks ha parkerat över Solens egen stad. Jag kan till och med ställa till med en hejdundrande rea på dem.     


 

Här började det regna och skvala i går kväll och sen har det hållit på mer eller mindre *oftast mer* tills nu på sena eftermiddagen - men molnen ser mycket regnstinna ut fortfarande.


Käre Barnbarnet har varit här och hjälpt oss med några småsaker på datorerna. Jag har varken kunnat skriva, kommentera eller gilla på Facebook via Firefox. När jag öppnat programmet med Google Chrome har det gått alldeles utmärkt. Adblock var problemet. Det blockerade allt - till och med mig.


Han lärde mig också några nyttiga kommandon på Photoshop, som jag nog får träna lite på för att få till det ordentligt.


Önskar er alla en fin kväll!

Varm kram,

Lambergsfrua    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards