Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Lambergsfrua - 18 februari 2013 06:45

Som jag redan skrev igår fyller kära dotter Maria år idag.



Hon får en bild från ett av sina favoritresmål - den lilla ön Tilos i grekiska övärlden.




 

Min kära Kusin Mia i Skåneland har samma förnamn som Dottern och är född på samma dag - exakt 40 år tidigare. Det känns mycket speciellt. Kanske för att hennes pappa och min mamma var tvillingar och att hennes pappa och mitt barnbarn har samma förnamn - hängde ni med, eller blev det för krångligt?  


Till Mia skickar
jag de ljuvligaste äppelblom - det dröjer inte länge förrän fruktodlingarna runt Kivik kläs med fluffiga moln av bland annat just äppelblom.



Vännen Marica ger jag läckert blå hortensia från Sydafrika, där vi träffades för första gången.



Mångårige vännen Anders, barndomskamrat till våra barn, ger jag lysande solgula krokus - som snart dyker upp på riktigt i våra rabatter.


Vi önskar er en riktigt fin födelsedag vartän ni befinner och hur ni än väljer att fira den.


Varm kram,

Lambergsfrua & Lambergsfruas Man   




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards