Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Lambergsfrua - 24 februari 2013 21:15

Lördagens Mello ska vi kanske inte prata så mycket om, det gör media så det räcker och blir över. Men här gillade vi unge herr Munthers framträdande och gillade inte Army of Lovers show - eller vad man ska kalla det för. Karlar med bara bringor, minimala guldglänsande brallor och några fastklistrade stjärnor på bröstvårtorna kändes enbart fånigt. La Camilla, som satt stilla på sin tron, inte sjöng själv och hade glitterkors på kussimurran kändes också - fånigt. För mig var det inte det minsta sexigt, vilket jag antar var meningen. Bara - urfånigt.   


Idag fick jag ett energianfall och rensade i lådorna på vårt gamla ärvda ekskåp. Där i de djupa lådorna förvarar jag bland annat dukar och gardiner - varav hälften inte används. Nu ligger en kasse här och väntar på transport till Myrorna. Få se vilka lådor jag tar itu med i morgon   


Lite stavtrav blev det förstås sen i det fantastiskt vackra vintervädret med ett par plusgrader och dagsmeja. Det där drippetidroppet från smältande snö och is är som ljuv musik för mina öron. Vi åt lunch på balkongen utan att behöva ha värmefläkten igång och det var inte ens svalt om fötterna.


Önskar er alla en god natts sömn i sköna loppelådan.

Varm kram,

Lambergsfrua   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards