Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av Lambergsfrua - 21 augusti 2015 16:30

Ja idag fyller jag år. Det tycker jag är roligt och det vill jag fira! Fira att jag fortfarande får traska omkring här på jorden - med eller utan stavar. Jag är glad och tacksam för att ha fått uppleva ännu ett år tillsammans med mina nära och kära utan alltför stora skavanker hos dem eller mig och hoppas förstås på flera fina år framöver. I min ålder kan man inte ta hälsan eller livet för givet. Det kan man förresten inte i någon ålder - fast det glömmer man lätt bort i unga år.


 

För ett par år sedan skrev jag några inlägg i bloggen under rubriken "ett foto berättar." Ett av dem tycker jag passar alldeles utmärkt bra just idag. Inlägget handlar om när jag fyllde 7 år, alltså hela 70 år sedan. Vart tog alla de åren vägen?

Om du vill läsa det där inlägget, kan du klicka på den här länken.
Ha en fin dag!
Varm kram,

Lambergsfrua   

 




 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards