Lambergsfruas  blogg

Alla inlägg under november 2017

Av Lambergsfrua - 3 november 2017 17:00

 
Som vanligt
blir jag lika förvånad varje gång vi dyker in i en ny månad. Oktober slank iväg som en hal ål och nu är vi inne i årets tristaste månad - i alla fall i mitt tycke. Vi bjuds på mycket regn och rusk och blåst - och nattfost. Att skrapa bilrutor tillhör inte min favoritsysselsättning.

 
Men det finns förstås
ljusglimtar även i novemberusket. Mannen i Mitt Liv fyller år och det betyder en lite festligare dag med allt vad det innebär tillsammans med några nära och kära på besök. 

Vi har dessutom en hel del upplyftande (nåja!) aktiviteter framför oss - fotvård för oss båda, läkarbesök och tandläkarbesök. 

 
- och sedan är det snart december och vi har första advent. Då sparar vi inte på krutet. Då ska det lysa och glimma hos oss - more is more!
Var rädda om er - och glöm inte reflexerna i höstmörkret!

Varm kram,
Lambergsfrua
   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Skapa flashcards