Lambergsfruas  blogg

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

PROBLEM!

Av Lambergsfrua - 6 september 2011 15:53

Jag skulle berätta lite om vårt besök på whiskeydestilleri och lite annat, men har stora problem att lägga in bilder och text just nu.

Ja, inte p.g.a för stort whiskeyintag utan det är bloggen som krånglar. Mutter och suck.

Jag återkommer.


Sur Lambergfrua   

 
 
Anita

Anita

6 september 2011 15:59

Nej men frua då ... Inte kan la ho va sur ?? jag tror att det är genomgång av servrarna som gör att det strular när du lägger in just nu. Det händer sånt ibland. Joo, jag kan ha fel det vet jag men säger det som en möjlig orsak.
Återkommer tills det blir Whiskeydags !!! goa Lambergsfrua !!!
Kram på dig !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

6 september 2011 16:11

Tack go'a vän för den förklaringen! Så är det förstås. Det har ju faktiskt stått ett meddelande på bloggen, att de skull jobba med servrarna natten till idag. De har nog inte blivit färdiga.
Jag fick upp en bild, den med rallarrosorna, sen har det bara krånglat. Inlägget försvann, eller så kom bara konstig text utan bild. Jag får vänta till i morgon eller "annan dag morgon" som Sonen sa som liten parvel, när han inte riktigt hade kläm på tidsbegreppet.
Jag ser fram mot att så småningom få träffa dig över en whiskey =D
Varma kramar från en nu inte fullt så sur Lambergsfrua

 
Ingrid

Ingrid

6 september 2011 16:19

En väldigt vacker header har du fått in i alla fall!

Varm kram

http://stenstugu.com/wp

Lambergsfrua

6 september 2011 16:23

Vad roligt att du tycker det, Ingrid! Jag är mycket nöjd med den själv, men jag kan inte sånt själv utan har fått hjälp av en go' vän.
Soliga kramar!

 
Ruth

Ruth

6 september 2011 22:04

Trist när bloggen strular, men det är säkert övergående så ha tålamod, jag väntar på dig det vet du.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Lambergsfrua

6 september 2011 22:27

Tack kära du! Jag behöver massor av tålamod för jag blir så fruktansvärt frustrerad, när det inte fungerar. Jag hoppas på bättre tur i morgon. Tack för ditt tålamod - som verkar vara bättre än mitt ;)
Varma kramar!

 
yvonne

yvonne

7 september 2011 08:42

Hihi...kan inte låta bli att fnissa lite, för det ser roligt ut med det stora feta typsnittet. Tur att det är bloggen som har problem med whisky-inlägg och inte ni! :D Kram!!

http://www.yvonneeblogg.blogspot.com

Lambergsfrua

7 september 2011 10:52

Jag skrev med riktig fetstil för jag var fett sur - men med tanke på bortsopat inlägg om whiskeyn blev det ju faktiskt roligare, än vad jag hade tänkt mig =D
Varma kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lambergsfrua - 19 februari 2023 12:45

  Januari brukar kallas  årets "längsta" månad. Den är mörk och många suger på ramarna efter julens julklappsutsvävningar. Vi har inte de problemen, men jag tyckte nog att årets januari var alldeles ovanligt mörk med sina korta dagar och långa nätte...

Av Lambergsfrua - 30 augusti 2022 20:15

  Morgnarna blir allt kyligare, kvällarna kommer allt snabbare och nätterna blir allt mörkare. Det verkar faktiskt som att hösten står och stampar i farstun. Men fortfarande har vi sensommar, så än behöver han (för det är väl en han?) inte göra sig ...

Av Lambergsfrua - 22 juni 2022 14:47

  Våren kom sent men nu har vi plötsligt passerat sommatsolståndet! Hur kunde det gå så snabbt??   Och det är ju nu sommaren börjar egentligen. Vi har många fina sommardagar och ljusa kvällar att se fram mot och njuta av.Allt gott önskar jag er fram...

Av Lambergsfrua - 11 juni 2022 12:45

 Vintern försvann och våren var efterlängtad men ack så tveksam. Det betydde att vi fick njuta lite längre av den, innan den plötsligt övergick till sommar. Här syns en flod av krokus i Museiparken.Maj och juni blommar mest heter det i ramsan och de...

Av Lambergsfrua - 10 mars 2022 12:30

  Vi Vi fick riktig vinter här i februari med ca 30 cm snö, som låg kvar ett tag. Snöröjarna jobbade dygnet runt, men hade ändå svårt att hinna röja allt,  innan mer snö föll. Följden blev halkolyckor och bland annat inställda tåg och bussar. Det bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

GÄSTBOK

______________________

Klockan är:

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

Väder Karlstad

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Senaste besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards